Forum MZK Grudziądz Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 kurs A . G, P i kto wie jaki jeszcze Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 9:57, 06 Lip 2007 Powrót do góry

chciałbym poruszyc temat który osbiście uważam za bardzo dziwny...chodzi mi o te oznaczenia na rozkładach jazdy .. o ile w przypadkach takich gdy wyjątek od normalnej trasy jest jeden lub dwa jest ok...to nie rozumiem np...odejscie od oznaczenia dla lini nr 4 - dzis kurs A (korczaka łyskowskiego) kiedyś 20. nie rozumiem tez odejscia od oznaczenia kursu 10 nie do włądowa tylko do rudy i na dodatek przez pieńki królewskie -9...W sumie to tak sobie mysle ze nie da sie tego zmienić bo ludzie juz sie przyzwyczaili...ale uważam to za bzdure..bo 4 jedzi na Lipową przez śniadeckich 4A jedzie zupełnie inaczej...jest to temat dosyć trudny ale uwazam ,żę jest bardzo to zagmatwane tak jakby numerków było za mało...
admin
Administrator



Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 101 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 10:29, 06 Lip 2007 Powrót do góry

Zmiana wynikała ze zmian obsługi Rządza, tj. z chwilą "zabrania" pętli. Dziś jest jak jest.

Poza tym jak wszędzie chodzi o koszty. 4 z różnymi wariantami to jedna (1) linia i jedno (1) zezwolenie. To dotyczy także innych linii, w tym osławionej 10. Jako firma jesteśmy przez właściciela zobowiązani (żeby nie użyć innego określenia) do ograniczania kosztów. Zamiast takiej 10 powinno być ok. 5-6 linii. To oznacza, że koszt zezwoleń + koszty wszelkich zmian w tym analiz rynkowych + rozkłady jazdy + tabliczki kierunkowe i przystankowe i mamy w skali roku zamiast 1000 zł - 10.000 zł. Warianty na liniach to nie wygodnictwo czy celowe działanie MZK. A właśnie przedstawiony powyżej powód. Jeżeli do 10 dodamy inne linie no to mamy w skali roku jakieś 100 tys. zł. Pewnie nie jest to dużo ale i nie jest mało.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 10:35, 06 Lip 2007 Powrót do góry

NO I WŁASNIE DLATEGO PRAWO I TE WSZYTSKIE ADMINISTRACYJNE BZURY SA USTALONE PRZEZ KOMPLETNYCH WaRIATÓW....no sorry ze tak pisze ale no nic innego mi sie nasuwa.. ze mzk potrzebuje jakis zezwoleń na modernizowanie ulepszanie wszystkiego co związane z firmą.. .
Gość






PostWysłany: Pią 10:50, 06 Lip 2007 Powrót do góry

Za te 100 tys można by wyremontować wagon N i zrobić z niego historyczny. Smile
MICH@Ł
Sympatyk



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 20:55, 06 Lip 2007 Powrót do góry

Albo kupić używaną Scanię - Celynę i mielibyśmy #310 !


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 21:04, 06 Lip 2007 Powrót do góry

MICH@Ł napisał:
Albo kupić używaną Scanię - Celynę i mielibyśmy #310 !
Tylko żeby miała otwierane okna a nie tak jak u innych Celin w naszym mieście. Twisted Evil
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)