Forum MZK Grudziądz Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Zamieszczamy zdjęcia Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Jasin
Koneser



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin

PostWysłany: Sob 15:15, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Image

Proszę bardzo. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 18:43, 25 Sie 2007 Powrót do góry

Wszystko piękne tylko ten czarny zderzak z przodu nie pasuje. Confused
Jasin
Koneser



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin

PostWysłany: Sob 18:51, 25 Sie 2007 Powrót do góry

W Kołobrzegu mają całkiem inne zderzaki - kanciaste plastkiki, podobne do tych co są w celinach Laughing Chyba tylko po to żeby były pomalowane.

Scania L94UB - także lepiej pasuje jej biały. Wg. mnie tylko omnilink mógłby zostac pomalowany.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rammsteinfan
Ideolog



Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Pon 17:01, 27 Sie 2007 Powrót do góry

Co do malowania - nie ma co się łudzić, że jakikolwiek autobus zostanie przemalowany dlatego, że komuś z nas by się lepiej podobał w innych barwach. Nie ma zresztą nawet co się dziwić, przemalowanie autobusu wiąże się z określonymi kosztami, a o stanie finansów naszego przewoźnika chyba nie trzeba nikogo informować. Zresztą, dziwne by było, gdyby MZK przemalował autobusy, których powłoka lakiernicza jest w dobrym stanie, w sytuacji, gdy część autobusów straszy rdzą. Kolejność malowania jest tu chyba oczywista i Scanie będą musiały jeszcze dłuuuuugo poczekać...
Wydaję mi się jednak, że główny problem tkwi zupełnie gdzieś indziej... Należałoby zapytać, dlaczego w ogóle te autobusy trafiły do nas w kolorze białym? Czy jest to jakiś "przypadek", czy może nowa tendencja i należy spodziewać się kolejnych autobusów w tym kolorze? Osobiście, jestem zwolennikiem barw żółto-niebieskch [także na żużlu Smile ], jeśli już z jakichś powodów zrezygnowano z kremowo-czerwonych.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 17:40, 27 Sie 2007 Powrót do góry

Celiny przed przemalowaniem bodaj były czerwone.Nie wiem jak reszta Scanii była pomalowana. Rolling Eyes
Jasin
Koneser



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin

PostWysłany: Pon 19:25, 27 Sie 2007 Powrót do góry

Scanie są fabrycznie białe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
rammsteinfan
Ideolog



Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Pon 19:49, 27 Sie 2007 Powrót do góry

Oj, nie jestem tego taki pewien (czy wszystkie były fabrycznie białe)... Pierwsza celinka miała/ma, bodajże, żółty dach. To chyba nie było fabryczne malowanie Smile
Co do L94UB i Omni - tu faktycznie, podejżewam, ze masz rację - w każdym razie, też sądzę, że wyjściowo były białe.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Jasin
Koneser



Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 305 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz/Strzemięcin

PostWysłany: Pon 19:52, 27 Sie 2007 Powrót do góry

Właśnie chodziło mi o te "nowe" Scanie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 17:57, 30 Sie 2007 Powrót do góry

Dorzucam takie cudo, które może (mogłoby) pogodzić wszystkich zwolenników elektryczności ze zwolennikami diesla. Jak Wam się to widzi? Image

fotka i opis do tego "cuda" ze strony PKT Gdynia:
W dniu 14 sierpnia 2007 na blisko tygodniowe testy przyjechał do naszej firmy trolejbus Solaris Trollino 18AC wyposażony w spalinowy napęd pomocniczy. Pojazd został wyprodukowany w 2005 roku i wyposażony jest w silnik trakcyjny o mocy 250kW oraz dodatkowo w agregat prądotwórczy o mocy 100kW. Na płaskim terenie dieselagragat pozwala na jazdę ze średnią prędkością 40km/h i zużywa 45-47 litrów paliwa na 100km, a więc nieco więcej niż autobus. Zasięg pojazdu na jednym zbiorniku paliwa to ok. 200km. Solaris Trollino wyposażony jest też w klimatyzację kabiny kierowcy, a na pokład może zabrać 132 osoby, z czego aż 49 na miejscach siedzących. W trakcie testów 3801 spotkać będzie można głównie na liniach 23 i 24
[/url]
Gość






PostWysłany: Czw 19:35, 30 Sie 2007 Powrót do góry

Coś te cudo za dużo pije Twisted Evil Ale ładnie wygląda.A po co mu diesel ?Czyżby mógł jezdzic bez sieci Question
Gość






PostWysłany: Czw 19:42, 30 Sie 2007 Powrót do góry

Gawron napisał:
Coś te cudo za dużo pije Twisted Evil Ale ładnie wygląda.A po co mu diesel ?Czyżby mógł jezdzic bez sieci Question

Dokładnie tak jak napisałeś. Ale diesel napędza agregat prądotwórczy. Wiem że jeździ też jakby na odcinkach niezelektryfikowanych, czyli dokładnie jest testowany w tej Gdyni.
rammsteinfan
Ideolog



Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 256 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Grudziądz

PostWysłany: Czw 21:57, 30 Sie 2007 Powrót do góry

No, ale z założenia agregat ma być zapewne głównie rozwiązaniem "awaryjnym", bo i zużycie przyduże i prędkość maksymalna nie powala na kolana. Rozwiązanie takie należy jednak rozpatrywać w innych kategoriach - nie porównywać możliwości agregatu do możliwosci tradycyjnych napędów diesla, lecz do możliwości trolejbusu bez agregatu w sytuacji awarii sieci, czy przerwy w dostawie prądu. Na tym tle, trzeba przyznać, że rozwiązanie to wypada wystarczająco dobrze Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 13:06, 31 Sie 2007 Powrót do góry

dodatkowa możliowość to taka że można wykonywać nim kursy na trasie gdzie częściowo nie występuje trakcja trolejbusowa lub na wypadek zmiany trasy trolejbusu spowodowanej np remontem drogi
Gość






PostWysłany: Pią 21:32, 31 Sie 2007 Powrót do góry

poltom5 napisał:
dodatkowa możliowość to taka że można wykonywać nim kursy na trasie gdzie częściowo nie występuje trakcja trolejbusowa lub na wypadek zmiany trasy trolejbusu spowodowanej np remontem drogi

Tak dokładnie jest. Też masz kogoś w Gdyni? Ten pojazd to mi pokazał rodowity gdynianin, który prowadził gdyńskie trajtki, a teraz jeździ jako kierowca w MZK Grudziądz. Wie ktoś który to? Jakimi wozami jeździł? Oczywiście w MZK Grudziądz.
MICH@Ł
Sympatyk



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 20:40, 01 Wrz 2007 Powrót do góry

No jasne. Jego wozy to: #240, #282, obecnie jeździ Iveco - Nyską, a ponieważ nie uznaję tych pojazdów jako autobusy mogę się mylić - prawdopodobnie #297.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)