Forum MZK Grudziądz Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 TWÓJ SYSTEM KOMUNIKACJI W GRUDZIĄDZU Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Czw 14:49, 05 Paź 2006 Powrót do góry

No ja własnie tez tam pracuje..(HV) no i jeżeli chodzi o godzinę 22 to przeciez jedzie zarówno 2 jak i 19.21.10 więc nie rozumiem czemu ludzie nie jeżdża autobusami.. mysle ze nie chce im sie po prostu, po 14 tez jest w czym wybierac .. jedzie kazdy z czterech autobusów...we wszytskie czesci miasta...postrał bym sie jeszcze o linie 23 łączącą północną część miasta... czyli owczarki lub mozna by sie zastanowic nad linia nr 4... bo jedzie przeciez z zajezdni na trase wiec po 14stej mogła by sie zatrzymywac przy zakładach HV UNIA MSU..
Gość






PostWysłany: Czw 17:27, 05 Paź 2006 Powrót do góry

BuGGie... Nie, ludzie nie jeżdżą bo nie chcą... Napisałem przecież... Teraz będą fakty: ostatnia “2” jedzie z Mniszka o 21.00, “10” wyjeżdża z Wałdowa o 22.03, przy MSU czy Unii jest ok. godz. 22.23, na Placu jest o godz. 22.42. BuGGie, o tej porze to wszyscy kończący pracę o 22.00 są już dawno w domu!! Teraz “19” i “21”. Obydwa autobusy wyjeżdżają prawie o tej samej porze, jeden o 22.13 a drugi o 22.15. Wiesz o której jest “21” na Nauczycielskiej? O 22.42, a z Mniszka na Lotnisko jest rzut beretem. “19” jest na placu o 22.50, czyli prawie o tym samym czasie co “10”. Wiesz co można zrobić na Placu o tej porze? Siąść na pępku i płakać. “3” i “5” odjeżdżają z placu o 22.25, a “4” o 22.28. I co ci biedni ludzie mają zrobić? Na zelówę do chaty muszą zasuwać, albo taryfa. Jeżeli ktokolwiek taką “przygodę” przeżyje, to już następnego dnia nie pojedzie autobusem do pracy. Ani następnego, ani żadnego! W życiu!!
MICH@Ł
Sympatyk



Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 203 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 18:52, 05 Paź 2006 Powrót do góry

BuGGie, napisz coś więcej o swojej pracy, bo wygląda na to, że jesteśmy zatrudnieni w tej samej firmie...


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 21:11, 05 Paź 2006 Powrót do góry

Zakład emalierski ale teraz jest przerwa w produkcji i nie wiem czy tam wróce w grudniu....ale przepustke mam..a ty ? ..Robson..no to widzisz...21 i 19 stka wyjazd z mniszka o 22 mało tego dla poprawienia dojazdu ludziom z lotniska 21 by nie jechało przez rzadz i strzemyk tylko solidarnosci na lotnisko...ludzie chcacy dojechac na rzadz i strzemyk jechali by 19stka.. a ci co by chcieli dojechac do szpitala po 22..hmm no niestetey ostatnie 21 by jechało po 21szej.
Gość






PostWysłany: Czw 21:14, 05 Paź 2006 Powrót do góry

oczywiscie kurs 21 odbywający sie ul chełminska solidarnosci itd..byłyby tylko jeden (po 22) no moze dwa po 14stej tez...
Gość






PostWysłany: Czw 10:36, 19 Paź 2006 Powrót do góry

Do tej pory "zajęliśmy" się "dwójką" (powiedzmy) i "trójką". Pora na "4". Osobiście nie widzę wiekszego sensu omijania dworca PKP. Dlaczego? Ano dlatego, że oprócz przewożenia mieszkańcow Grudziądza, "4" również "wozi" ludzi spoza miasta. Głównie chodzi tu o młodzież szkolną, która korzysta z nauki w "Rolniku". Dojeżdżają oni do Grudziądza PKP lub PKS. A trasa "4" przebiega przecież koło dworca PKP i PKS. Co do tej linii, to sądzę, że powinna jeździć przez "dworzec". Natomiast czy jedna pętla na tej linii (Lipowa) jest dobrym rozwiązaniem? Mam do tego wątpliwości...
admin
Administrator



Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 101 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 12:21, 20 Paź 2006 Powrót do góry

Robson napisał:
Osobiście nie widzę wiekszego sensu omijania dworca PKP. Dlaczego? Ano dlatego, że oprócz przewożenia mieszkańcow Grudziądza, "4" również "wozi" ludzi spoza miasta.

Robson tylko tak dalej a może zrobimy z Ciebie Moderatora tego tematu Smile
A tak poważnie "4" w obecnym układzie komunikacyjnym nie ma wyjścia jak kursować przez Dworzec.
Robson napisał:

Natomiast czy jedna pętla na tej linii (Lipowa) jest dobrym rozwiązaniem? Mam do tego wątpliwości...
- plus nr 2 Laughing
To jest w zasadzie największy problem obsługi "4" i wie o tym także ZKM. Tylko konia z rzędem temu, kto doprowadzi do powstania na Rządzu pętli z prawdziwego zdarzenia. Niestety na tym osiedlu, a przynajmniej jego "starej" części 100% terenów należy do SM Grudziądz, która niestety nie jest zainteresowana takim rozwiązaniem. A prawie 100% pasażerów to mieszkańcy SM - sprawa z cyklu "no comment."


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 7:53, 21 Paź 2006 Powrót do góry

..pętla na rządzu by sie przydała.. to fakt..ale tak mysle czy nie mozna by wykorzystac starej pętli? tylko , że wtedy autobusy musiały by jechac w obydwie sttrony rządza a tam jest troche ciasno...dlatego wybudowanie petli na rządzu powinno być chyba gdzieś w okolicach targowiska na ulicy Łegi...wtedy mozna by wozic miszkańców przez cały rządz i wracac na łęgi...no ale wydaje mi sie taki pomysł tez by nie wypalił..szczerze mówiąc to jest to ciężkie zadanie...
Major
Gość





PostWysłany: Sob 18:17, 25 Lis 2006 Powrót do góry

Cytat:
9. RUDA - AL. 23 STYCZNIA... (powrót do poprzedniego oznaczenia kursów mzk do rudy)


Stary kurs Linii 9 to: Rządz-Plac Stycznia "dołem" z pominięciem Strzemięcina Very Happy
Gość






PostWysłany: Nie 17:03, 26 Lis 2006 Powrót do góry

no tak...ale po likwidacji lini numer 9 na rządz po uruchomieniu tramwaju linia ta przejęła kursy lini numer 2 do pieńków królewskich i do Rudy właśnie. A jeżeli chodzi o linie nr 9 na rządz to sam od 1991 roku z niej korzystałem dojeżdżając do szkoły podstawowej:)
Gość






PostWysłany: Pią 17:31, 01 Sty 2010 Powrót do góry

w tej chwili mój schemat komunikacji tramwajowej wygląda zupłenie inaczej. autobusy i tramwaje jeżdzą nie tak jak przesdstawiłem wyżej.
z czasem zamieszcze pełny schemat.
NALEŻY ZWRÓCIĆ UWAGĘ , ŻE JEST TO PLAN RACZEJ NA ROK 2020:)

Ważne informacje:
istnieje torowisko do pksu, zostało wybudowane torowisko na ul. skłodowskiej w okoł plant tworząc pętle uliczną al. 23 stycznia-sienkiewicza-skodowskiej-groblowa al. 23 stycznia. Przy czym wyjazd z powrotem na al.23 stycznia jest możliwy w obu kierunkach.
Dobudowane zostały tory w dół do wisły by w okolicach flisaka stworzyc pętle, która służy do obsługi imprez na błoniach.

do 2019roku zostały zbudowane tory od Rządza i dalej za kościoł przez osiedle domków do mniszka- bez wiaduktu w mniszku. równiez tory wybudowano w głąb osiedla 'nowy rządz" tworząc pętle rządz wschód króra znajduje sie bardzo blisko szosy toruńskiej gdzie również wybudowano tor łączący pętle południową a pozniej z torami do mniszka od rządza.

na lotnisko poprzez wiadukt carrefour do ronda na lotnisko gdzie tramwaj początkowo skręcał w ul. polskich skrzydeł jadąc wzdłuzniej nastepnie az do konca ul. kustronia wzdłuz chłodni gdzie miał pętle następnie dobudowno tory do szpitala .

natomiast gdy w 2019 zakonczono wszystkie inwestycje związane z tramwajami i pełnym sukcesem ich rozwoju pokuszono sie o budowe lini do plaży miejskiej, która latam obsługiwana jest przez historyczne tramwaje N z 1952roku

i tak oto powstał schemat komunikacji tramwajowej 2020
linie Tramwajowe dzienne
1. TARPNO - DWORZEC PKP/PKS
2. TARPNO - RZĄDZ WSCHÓD
3. RZĄDZ WSCHÓD - DWORZEC PKP/PKS
4. RZĄDZ WSCHÓD - CENTRUM/PLANTY
5. MNISZEK - RZĄDZ - TARPNO
6. MNISZEK - POŁUDNIOWA - TARPNO
7. LOTNISKO - 'ORELN' - TARPNO
8. SZPITAL - TARPNO
9. LOTNISKO - RZĄDZ WSCHÓD
10. LOTNISKO - RZĄDZ - MNISZEK

linie Tramwajowe sezonowe
71. MNISZEK RZĄDZ RUDNIK
74. LOTNISKO RUDNIK
77. RUDNIK CENTRUM/PLANTY

linie Tramwajowe specjalne
32. BŁONIA RZĄDZ MNISZEK
35. BŁONIA - LOTNISKO
39. BŁONIA TARPNO

linie Tramwajowe noce codzienne
55N TARPNO - DWORZEC
56N TARPNO RZĄDZ MNISZEK
57N TARPNO LOTNISKO SZPITAL
58N SZPITAL RZĄDZ MNISZEK

Natomiast autobusy to :
111 AL.23 STYCZNIA - PIASKI-KOBYLANKA
112 TARPNO - PKP- STRZEMIĘCIN
114 SZPITAL LOTNISKO CMENTARZ STRZEMIĘCIN RZĄDZ
116 LISIE KATY OWCZARKI CENTRUM
118 AL. 23 STYCZNIA FOCHA GRUPA
119 LISIE KĄTY OWCZARKI CENTRUM STRZEMIĘCIN RZĄDZ
121 RZĄDZ FABRYCZNY RATAJA RZĄDZ STRZEMIĘCIN CMENTARZ SZPIT
122 MNISZEK p.TRAM - BIAŁY BÓR
123 URZĄD PRACY/CMENTARZ LOTNISKO STRZEMIĘCIN RZĄDZ MNISZE
124 OWCZARKI - TARPNO p.TRAM
125 MNISZEK BIAŁY BÓR - WAŁDOWO RUDA
126 TARPNO ŚWIERKOCIN MOKRE ZAKURZEWO
127 TARPNO ŚWIERKOCIN BIAŁACHOWO ROGÓŹNO - SZEMBRUCZEK
128 LOTNISKO PIASKI TURZENICE
129 MNISZEK PIEŃKI KRÓLEWSKIE -ROZGARTY
130 MNISZEK MAŁY RUDNIK
131 CENTRUM - WIELKIE LNISKA
133 CENTRUM -LNISKA-ANNOWO
134 ---RAMUTKI---
135 WĘGROWO GAĆ LOTNISKO CARREFOR przyst. TRAM
136 TARPNO NOWA WIEŚ CYTADELA
137 TARPNO PARSKI
138 MNISZEK SOSNÓWKA DORPOSZ PAPARZYN
140 CENTRUM - STARTOWICE
141 CENTRUM TRYL
142CENTRUM TRYL WARLUBIE
144 CENTRUM TRYL MORGI NOWE
150 CENTRUM RADZYŃ

LINIE AUTOBUSOWE NOCNE
100 WAŁDOWO RUDA P.KRÓLEWSKIE MNISZEK RZĄDZ WSCHÓD P.TRAM
101 TARPNO OWCZARKI ŚWOERKOCIN NOWA WIEŚ PARSKI
102 ŚWIERKOCIN MOKRE ZAKURZEWO
103 LOTNISKO SZPITAL KOBYLANKA PIASKI LINARCZYK LOTNISKO


WIEM WIEM PONIOSŁO MNIE ALE WSZYTSKO JEST DO ZROBIENIA I MOZE KIEDYS TAK BEDZIE PLANY NA 2023 ROK
to torowisko do PESE i na LIPOWĄ ORAZ w ciągu ulicy hallera, atakże do ul. poniatowskiego az pod nowa wieś


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 11:11, 03 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Gość






PostWysłany: Pon 17:08, 15 Lut 2010 Powrót do góry

Rzezywiście ciebie poniosło Laughing

Po pierwsze:
Na cholerę tyle linii tramwajowych? Przy wspomnianych inwestycjach wystarczy przedłużenie 2 do Mniszka, przedłużenie 1 na Lotnisko i budowa 3 ze szpitala przez Solidarności do Chełmińskiej i dalej albo do Tarpna albo do Mniszka, ewentualnie oba warianty, wtedy otrzymujemy linię 4. Do Lopiwej wystarczy przedłużyc 1.

Po drugie:
Brak zasadności budowy pętli ulicznej wokół plantów i budowy po stromym zjeździe z Placu na Błonia. W przypadku drugim, przepisy zabraniają obecnie budowy takich linii. Poza tym po co tam na Błoniach jakakolwiek linia, skoro od Placu czy Rynku jest Blisko?

Po trzecie:
Nie wiem, czy ci wiadomo, że jest planowana budowa pętli ulicznej na trasie Plac - Focha - Dworcowa - Królewska - Rapackiego - Plac, po której ma jexdzic 1. jest to ujęte jako ostatni etap modernizacji sieci tramwajowej, podajże ósmy.

Tak więc z twojej listy usunąłbym linie 1, 2, 3, 4, 5, 6. Zostawiłbym linie 7, 8, 9, 10, przenumorowując je na odpowiednio: 3, 1, 4, 2.

Do linii autobusowych:
Powstrzymałbym się od puszczania ich w tak odległe trasy jak do Szembruczka, Nowego czy Sartowic. Nie sądzę, żeby na nie znalazło się zapotrzebowanie. Od tego jest PKS i/lub przewoźnicy prywatni.

Linii nocnych za dużo. Ciekawe po co do Wałdowa? Czyżbyś uwzględniał przyłączenie tych terenów do miasta i budowę dużych osiedli?
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)